INSPIRATIE

Primagaz

Rebranding Primagaz

Beeld je het in: op vrijdagmorgen 11:00u vertrekt het personeel naar een meeting in de Nederlandse vestiging. Diezelfde dag om 18:00u stopt de bus terug aan het Belgisch kantoor, en de zonet voorgestelde huisstijl is volledig toegepast op én in het gebouw. Alle oude logo’s weg, vervangen door nieuwe lichtreclames, doosletters, zandstraalfolies, wandbekleding… . Een dagje Vegas op bezoek maakt een groot verschil. Ontwerp: Primagaz/in-house.

BUITEN: GEVELRECLAME

Hoofdgebouw: het bestaande paneel met het oude logo wordt vervangen door een voorgemonteerde paneel met doosletters met indirecte LED-verlichting. Aan de personeelsingang komt een nieuw groot logo. Het oude indirect verlichte logo aan de technische kantoren maakt plaats voor een tweede paneel met indirect verlichte doosletters.

BUITEN: SIGNALISATIE

Parking en vrachtwagentoegang worden aangeduid met twee nieuwe zuilen, rekening houdend met zichtbaarheid op de omgeving.

BINNEN: REBRANDING INKOMHAL

In de kantoren en vergaderzalen worden de activiteiten en klanten van Norriq getoond. Het gebruik van doeken geeft een rustige en stijlvolle uitstraling, en de afbeeldingen zijn makkelijk te vervangen.

BINNEN: OFFICE BRANDING

Zandstraalfolie op de ramen van de vergaderzalen zorgt voor meer discretie en vermeldt meteen de naam van desbetreffende ruimte. Over het hele gebouw worden panelen met company values vervangen door de nieuwe visuals. De monotone keukenwand krijgt een naadloze afbeelding over de hele breedte.

ONDERWEG: VOERTUIGENBELETTERING

Inspiratie automatisch in jouw mailbox?