INSPIRATIE

Raamprof

Een toonzaal die je ziet

De verhuis naar een nieuwe en goedgelegen locatie is niet voldoende. Wie gezien wil worden, moet aandacht trekken. In dit geval worden de vier zijden van het gebouw aangepakt met inox bannieren, panelen, lichtbak, verlichte doosletters, spandoeken, … . Aangezien we toch bezig zijn, passen we meteen ook het interieur aan met freesletters, infoborden en raamfolie. Raamprof trekt hun huisstijl consequent door in hun beursstand.

BINNENBRANDING

Het logo en diverse huisstijlelementen komen terug in het interieur, als freesletters op de gevel of zandstraalfolie op de ramen. De architecten van Buro-B zien de toonzaal als een museum, waar bezoekers op zes grote panelen worden geïnformeerd over alle opties in ramen, deuren en poorten. Vegas zorgt voor de layout en het bekleven van deze panelen.

EXPO / BEURSSTAND

De verhuis naar een nieuwe en goedgelegen locatie is niet voldoende. Wie gezien wil worden, moet aandacht trekken. In dit geval worden de vier zijden van het gebouw aangepakt met inox bannieren, panelen, lichtbak, verlichte doosletters, spandoeken, … . Aangezien we toch bezig zijn, passen we meteen ook het interieur aan met freesletters, infoborden en raamfolie. Raamprof trekt hun huisstijl consequent door in hun beursstand.

Inspiratie automatisch in jouw mailbox?